نتایج جستجو برای عبارت :

سیاهچاله ها/black hole

How can i talk to you one more time
Its been a long time my friend 
Im wondering around with a hole in my chest
How can I talk to you
Even when i tempted to forget you
There's still a hope
Even when i know you was not mine and you're not now  either... 
I don't know what i got in me 
That scares everyone even me... 
It's like everything i want in this life 
Everything i touch 
How i smile how i treat ppl
Is poison 
Its like i always do something rong
It's like i always ruined everything 
منشأ عجیب چاله موجود در راه شیری چیست؟

فیس‌بوک تلگرام  

جسم ناشناخته‌ای در زنجیره‌ی ستاره‌ای GD-1 حفره‌ی بزرگی ایجاد کرده‌ که فیزیک‌دانان هنوز نمی‌دانند این جسم از چه نوع ماده‌ای درست‌ شده‌ است.

ادامه مطلب
طرح و اجرای ویپ هول (weep hole) در کانال در قالب فایل pdf همراه با مسایل و مشکلات اجرایی در این پروژه طرح و اجرای ویپ هول (weep hole) درکانال در قالب فایل pdf همراه با مسایل ومشکلات اجرایی در کانال انتقال آب شهید چمران به طور کامل در 30 صفحه طبق شرح زیر بیان شده است 1 چکیده 2 مقدمه و طرح مسیله 3 بررسی اثر فشار بر کنش بر پوشش کانال ها 4 تصاویر مربوطه 5 راه های کنترل فشار برکنش و تصاویر مربوطه 6 سامانه زهکشی در کا

دسته بندی
عمران

فرمت فایل
pdf

حجم فایل
2141 کیلو با
شبیه ساز شبکه های کامپیوتری
https://netsimulate.net/simulation-and-analysis-of-computer-networks-in-matlab/

فیلم آموزشی در دست انجام
https://netsimulate.net/learning-simulate-wireless-networks-with-matlab-energy-approach/

مکان یابی اشیای درون ساختمان با WiFi و روش سه گانه در نرم افزار متلب
https://netsimulate.net/location-objects-inside-building-with-wifi-and-triple-method-in-matlab/

تشخیص گره های سیاه چاله در شبکه VANET با متلبhttps://netsimulate.net/detection-black-hole-nodes-in-vanet-with-aodv-protocol-in-matlab/و.....
سیاه‌چاله ناحیه‌ای از فضا -زمان با گرانشی چنان نیرومند است که هیچ چیز حتی ذرات و تابش‌های الکترومغناطیسی مثل نور — نمی‌توانند از میدان گرانش آن بگریزند. نظریه نسبیت عام آلبرت انیشتین  پیش‌بینی می‌کند که یک جرم به اندازه کافی فشرده شده، می‌تواند سبب تغییر شکل و خمیدگی  فضا-زمان و تشکیل سیاهچاله شود. مرز این ناحیه از فضازمان که هیچ چیزی پس از عبور از آن نمی‌تواند به بیرون برگردد را افق رویداد می‌نامند. صفت «سیاه» در نام سیاه‌
سیاه‌چاله ناحیه‌ای از فضا -زمان با گرانشی چنان نیرومند است که هیچ چیز حتی ذرات و تابش‌های الکترومغناطیسی مثل نور — نمی‌توانند از میدان گرانش آن بگریزند. نظریه نسبیت عام آلبرت انیشتین  پیش‌بینی می‌کند که یک جرم به اندازه کافی فشرده شده، می‌تواند سبب تغییر شکل و خمیدگی  فضا-زمان و تشکیل سیاهچاله شود. مرز این ناحیه از فضازمان که هیچ چیزی پس از عبور از آن نمی‌تواند به بیرون برگردد را افق رویداد می‌نامند. صفت «سیاه» در نام سیاه‌
دانلود رایگان فیلم The Hole In The Ground 2019 با کیفیت BluRay 720p
پیش نمایش فیلم اضافه شد
نسخه کم حجم و با کیفیت x265 اضافه شد
کیفیت ۴۸۰p اضافه شد
کیفیت ۱۰۸۰p اضافه شد

منتشر کننده فایل: Film2Movieژانر : ترسناک , رازآلود , مهیج
 ۵٫۷/۱۰ از ۶,۰۶۸ رای
مدت زمان : ۹۰ دقیقهزبان : انگلیسیکیفیت : BluRay 720p فرمت : MKVانکودر : F2Mحجم : ۸۲۵ مگابایتمحصول : ایرلند , بلژیک , فنلاندستارگان : Seana Kerslake, James Quinn Markey, Kati Outinen, Eoin Mackenکارگردان : Lee Croninلینک‌های مرتبط : جستجوی زیرنویس – کیفیت‌های د
I'm sorry for everything, oh, everything I've done
from the second that I was born, it seems I had a loaded gun
And then I shot, shot, shot a hole through everything I loved
Oh I shot, shot, shot a hole through every single thing that I loved
Shots
Imagine Dragons

متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.
توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشد
با این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.

+دارم خودم رو از دست میدم . توی هر رابطه ای که قرار میگیرم یه قسمت بزرگ از خودم رو میسوزونم .. انگار که نادیده گرفته میشه تا حذف بشه . نیاز دارم که برای خودم باشم . کاش کاش کاش ..
+ ادم خودش معنی داره یا معنی یه چیز بینابینیه ؟
+ نیاز دارم تنها باشم ... خیلی سولیتری
+الان نمیدونم کجام . a dark hole around .. and floating تنها کسی که میتونم باهاش حرف  بزنم نفیسه ست . باید برگردم زودتر خونه .. بریم باغ خیام و حرف بزنیم .
+ به طرز وحشتناکی خودمو از دنیام پرت کردم بیرون و الا
James and the Giant Peach
By Roald Dahl

It was quite a large hole, the sort of thing an animal about the size of a fox might have made.
James knelt down in front of it and poked his head and shoulders inside.
He crawled in.
He kept on crawling.
This isn't just a hole, he thought excitedly. It's a tunnel!
The tunnel was damp and murky, and all around him there was the curious bittersweet smell of fresh peach. The floor was soggy under his knees, the walls were wet and sticky, and peach juice was dripping from the ceiling. James opened his mouth and caught some of it on his tongue. It tasted delicious.
He was crawling uphill now, as though the tunnel were leading straight toward the very center of the gigantic fruit. Every few seconds he paused and took a bite out of the wall. The peach f

James and the Giant Peach
by Roald Dahl
It was quite a large hole, the sort of thing an animal about the size of a fox might have made.
James knelt down in front of it and poked his head and shoulders inside.
He crawled in.
He kept on crawling.
This isn't just a hole, he thought excitedly. It's a tunnel!
The tunnel was damp and murky, and all around him there was the curious bittersweet smell of fresh peach. The floor was soggy under his knees, the walls were wet and sticky, and peach juice was dripping from the ceiling. James opened his mouth and caught some of it on his tongue. It tasted delicious.
He was crawling uphill now, as though the tunnel were leading straight toward the very center of the gigantic fruit. Every few seconds he paused and took a bite out of the wall. Th
برای مشاهده موزیک ویدیو کلیک کنید
دانلود

I hurt myself todayTo see if I still feelI focus on the painThe only thing that's real
The needle tears a holeThe old familiar stingTry to kill it all awayBut I remember everything
What have I becomeMy sweetest friendEveryone I knowGoes away in the end
And you could have it allMy empire of dirtI will let you downI will make you hurt
I wear this crown of thornsUpon my liars chairFull of broken thoughtsI cannot repair
Beneath the stains of timeThe feelings disappearYou are someone elseI am still right here
What have I becomeMy sweetest friendEveryone I knowGoes away in the end
And you could have it allMy empire of dirtI will let you downI will make you hurt
If I could start againA million miles awayI will keep myse
:MODERN MISERY

Seven billion hungry ghosts
Just a parasite killing its host
The emperor wears no clothes, I see those brittle bones
But we're buried by modern misery
Modern misery
There's not enough water in the world
To wash the blood from our hands
We used to run with the wolves

We planted a seed, its roots will suffocate the soul
It grows without light and feeds from our bones
Hell must be empty, all the devils are here
Singing us the Lord's Prayer; finally, something that we all share
I won't go to the grave with the song still in me
What are we hiding in the rain?
This is a prison for lost souls
Another life circles the drain
We used to run with the wolves
Now we can't see the forest
'Cause there's no light in the black hole
Don't try and tell me we are blessed
We used to run with
In your residential or commercial painting job, small cracks, dents, holes or gouges in plaster walls or ceilings can be repaired with interior filler. To search for cracks and gaps that need repairing, hold a torch to the wall and run it over the surface to highlight any flaws that aren’t obvious in natural light. Circle the problem areas with a pencil.
Corner cracks These cracks tend to indicate movement between the adjoining walls, and require caulking, which is flexible even with a bit of wall movement, preventing the crack from reappearing.1. Squeeze a narrow bead of flexible gap sealant directly over the crack, around 3 mm in diameter, but don’t overfill as it can make the square corner appear rounded.2. Mould the gap sealant into the crack with a wet finger.
Nail pops Fastener
Automobile engine: apparatus that converts fuel to mechanical energy to power a car.Air filter: device that removes impurities from air passing trough it.PVC hose: vinyl tube.Filter hole: cylindrical part forming the opening of the oil container.Cylinder head cover: removable cover on the upper part of the motor.Spark plug cable: cable connecting the spark plug to the distributor cap.Spark plug cover: spark plug cover.Spark plug: ignition device of an internal combustion engine.Exhaust manifold: system that collects spent gases.Dip stick: instrument that measures the level of oil in a motor.Flywheel: wheel that, while turning, regulates the speed of the engine.Engine block: set consisting the motor, the clutch and the gearbox.Exhaust pipe: pipe through which spent gas is expelled.Oil filte
پژوهشگران این سیاهچاله را پس از پیدا کردن ستاره ای که مدارش تنها با یک «همدم تاریک» قابل توصیف بوده، کشف کرده اند. این همدم (بخوانید سیاهچاله) جرمی 70 برابر خورشید دارد و «LB-1» نامگذاری شده است.
محققان رصدخانه ملی نجوم آکادمی علوم چین (NAOC) به رهبری «لیو جیفنگ» (Liu Jifeng)، از مدت ها پیش به دنبال شناسایی 100 میلیون سیاهچاله ستاره‌وار (stellar black hole) بوده اند که به عقیده آنها در کهکشان خانگی ما ساکنند.
محققان به کمک تلسکوپ LAMOST ستاره ای را در فاصله 15 هزار
4. Arrive (اِرایو)
    Definition: To arrive is to get to or reach some place.
    Example: The bus always arrives at the corner of my street at 4:00.
5. Attack (اِتَک)
    Definition: To attack is to try to fight or to hurt.
    Example: The man with the sword attacked the other man first.
6. Bottom (باتِم)
    Definition: The bottom is the lowest part.
    Example: The bottom of my shoe has a hole in it.
ادامه مطلب
Compared with thru-hole mounting procedure, area mounting procedure stands out when it comes to producing performance because it functions a totally automatic mounting PCB assembly process from solder paste printing, decide on and place and reflow soldering.
Heisener offers flexible PCB assembly service. Our range of services include Quick Turn PCB, rigid flex pcb, and more PCB Customized Services. Submit a RFQ now.
Stage 1: Solder paste printing - Solder paste is applied over the board by way of a solder paste printer. A template guarantees that solder paste is usually correctly still left on appropriate places where by elements will probably be mounted, which is also known as stencil or solder monitor. Simply because top quality of solder paste printing is right associated with top quali
حمام کردن به صورت روزمره و درصورت امکان در زمان معینی از روز به کودک احساس آرامش و طراوات می‌دهد. حوله و خشک‌کن نوزادی از جمله لوازم ضروری برای خشک کردن و جذب رطوبت بدن نوزاد هستند. ۳ نوع پنبه برای خرید حوله نوزاد و کودک وجود دارد:
1- پنبه مصری
2- پنبه سوپیما
3- پنبه استاندارد
نکات مهم برای خرید حوله نوزاد و کودک
پنبه های مصری رشته های بلندتری دارند، جاذب بیشتر رطوبت هستند و علاوه بر همه این مزایا از بقیه انواع پنبه ها نرم تر هستند.
پنبه های سوپ
آشنایی با مقاومت ها و انواعشان
مقدمه
مقاومت، ساده‌ترین و در عین حال یکی از متداول‌ترین و ضروری‌ترین قطعات الکترونیک است که شما تقریباً در هر مداری می‌توانید نمونه‌های آن را ببینید. مقاومت‌ها در شکل‌ها و اندازه‌های متفاوتی ساخته می‌شوند.
مقاومت‌ها از نظر شکل پایه‌ها می‌توانند از نوع SMD (قطعات نصب سطحی) یا Through-Hole (پایه دار) باشند. همچنین مقاومت‌ها از نظر ساختار و نوع کاربرد نیز به انواع دیگری مثل مقاومت‌های آرایه‌ای، مقاومت‌های مت
fivefold_lost within
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.
param name="AutoStart" value="False">

Crawl out of the hole you're inWho you are is not who you've beenNow's the time to sink or swimWill you fight the tide or get lost within
And I know you're feeling lowFeel like you've lost controlBut the darkness that you knowIt's not your home and you're not alone
And all you've wanted
Overview
One of the key concepts in electronics is the printed circuit board or PCB. It's so fundamental that people often forget to explain what a PCB is. This tutorial will breakdown what makes up a PCB and some of the common terms used in the PCB world.

Over the next few pages, we'll discuss the composition of a printed circuit board, cover some terminology, a look at methods of assembly, and discuss briefly the design process behind creating a new PCB.

What's a PCB?
Printed circuit board is the most common name but may also be called "printed wiring boards" or "printed wiring cards". Before the advent of the PCB circuits were constructed through a laborious process of point-to-point wiring. This led to frequent failures at wire junctions and short circuits when wire insulation began
دانلود جدیدترین آهنگ Katy Perry به نام Never Really Over با کیفیت 320 به همراه متن آهنگ
لینک دانلود آهنگ Never Really Over

متن آهنگ:
[Verse 1]
I'm losing my self control
Yeah, you’re starting to trickle back in
But I don't wanna fall down the rabbit hole
Cross my heart, I won't do it again

[Pre-Chorus]
I tell myself, tell myself, tell myself, "Draw the line"
And I do, I do
But once in a while, I trip up, and I cross the line
And I think of you

[Chorus]
Two years, and just like that
My head still takes me back
Thought it was done, but I
Guess it’s never really over
Oh, we were such a mess
But wasn't it the best?
Thought it was done, but I
Guess it's never really over

[Post-Chorus]
Just because it's over doesn't
By this series of articles, Beverly Painting will take you through all DIY painting steps from preparation to paint a room including choosing the right paint. In this article we concentrate on paint preparation.
So, you have purchased your paint and you want to get stuck in to the residential painting or commercial painting job, but there are a few things you need to do first to ensure a successful painting job.
If the job you are working on requires two or three 4 litre cans of paint, mix, or ‘box’, the paint from all the cans together to get a consistent colour. To do this, find a clean container and open all of the paint cans (Make sure you are using right device to remove the lids). Pour half of the paint from the first can into the extra container. Then pour some paint from the se
خب احتمالا این روزا همه‌تون درباره‌ی اولین عکسی که از یه سیاه‌چاله گرفته شده شنیدین. می‌خواستم یه کم در موردش بنویسم اما دیدم شروعش که کنم دیگه طولانی میشه و ممکنه از حوصله‌ی جمع خارج باشه. ضمنا منم اطلاعاتم خیلی زیاد نیست و هر چی بگم تو مطالب و ویدیو‌های دیگه پیدا میشه. پس فقط یه چیز میگم و رد میشم!

یه خانومی به اسم کیتی بومن تو این پروژه مشارکت داشته که اگه پیگیر این قضیه بوده باشین، عکسشو زیاد دیدین این روزا. ایشون الگوریتمی رو طراحی
What is meant by Hair Transplant?
Hair
Transplant is a surgical procedure where hair follicles are transplanted from
one part of the body to the scalp or face of a patient. The part of the body
from which the follicles are taken is called the donor site and the part of the
scalp or face where follicles are placed is called the recipient site.
Is Hair Transplant permanent?
Hair
transplants are usually permanent, as the translanted follicles are taken from
areas where hair loss will not occur. Patients may experience hair loss in
other areas of their scalp or face but in not the recipient site. The
transplanted hair will fall out after the surgery, but will grow back within
about six months. Surgeons usually prescribe medications to strengthen hair
follicles to prevent the loss of non-transp
  As an ever increasing number of organizations move their applications to the cloud, and progressively grasp multi-cloud situations, the need to anchor the cloud-based remaining tasks at hand will become further. In a cutting edge crossover datacenter, suppliers address the necessities of outstanding task at hand assurance design that achieve physical, virtual machines (VMs) and different open cloud situations. assurance stages (CWpp) give associations an incorporated method to oversee strategies and secure various remaining burdens utilizing a solitary administration reassure. Cloud get to security representatives (CASBs) address holes in security coming about because of the critical increment in cloud administration and portable utilization. CASBs give data security experts a solita
Dubai permanent makeup:
One of the most favorite things among women is Dubai permanent makeup. Because it does not worry about the loss of facial, eyebrow, lip and ... makeup by taking a permanent quality makeup. Hence, we have decided to provide useful information on Dubai permanent makeup and our services in this area.
What is the reason we have Dubai permanent makeup offer?
Dubai permanent Makeup  is a method of correcting defects and irregularities that are not just physical beautification, but as the clients themselves claim creates internal changes, restoring self-esteem and vitality as well.
The technique itself can be done manually or with a machine, by introducing the pigment under the surface layer of the skin.
This way makeup becomes temporary.
The goal is to achieve a beautifu
 داستان کوتاه انگلیسی با ترجمه فارسی

cowboy
A cowboy rode into town and stopped at a saloon for a drink. Unfortunately, the locals always had a habit of picking on strangers. When he finished his drink, he found his horse had been stolenHe went back into the bar, handily flipped his gun into the air, caught it above his head without even looking and fired a shot into the ceiling. “Which one of you sidewinders stole my horse?!?!? ” he yelled with surprising forcefulness. No one answered. “Alright, I’m gonna have another beer, and if my horse ain’t back outside by the time I finish, I’m gonna do what I done in Texas! And I don’t like to have to do what I done in Texas! “. Some of the locals shifted restlessly. The man, true to his word
permanent makeup Dubai:
One of the most favorite things among women is permanent makeup Dubai. Because it does not worry about the loss of facial, eyebrows, lips and ... makeup by taking a permanent makeup Dubai. Hence, we have decided to provide useful information in Dubai permanent makeup and our services in this area.
Types of services to be used in permanent makeup  Dubai:
As we mentioned, Dubai permanent make-up is a new and highly specialized method that will increase the quality of work.
Hence, in this section, we are going to describe the types of services that are offered to you by our customers in a permanent arrangement.
Dubai Permanent eye makeup:
With Dubai micropigmentation, you can have a permanent eye makeup.
Micropigmentation is done on the eyelid and can be used to make
به نقل از سنگاج بلوک های بتنی و آجرهای خاک رس دارای اختلاف زیادی در ترکیب و استفاده هستند که اکثر مردم آگاه نیستند. در نتیجه، شما متوجه می شوید که در برخی موارد مواد جمع آوری شده بین این دو به پایان می رسد که مناسب برای پروژه از نظر قیمت گذاری و همچنین جنبه های دیگر.اگر شما در حال بررسی ساخت خانه مسکونی یا ساختمان تجاری هستید، در اینجا تفاوت هایی برای بلوک های بتونی و آجرهای خاکی برای روشنگری شما وجود دارد؛ اولین تفاوت قابل توجه بین آجر لفتون
permanent makeup:
One of the most favorite things among women is a permanent makeup. Because it does not worry about the loss of facial, eyebrow, lip and ... makeup by taking a permanent quality makeup.
Hence, we have decided to provide useful information on the permanent makeup and our services in this area.
The benefits of permanent makeup:
Permanent makeup or micropigmentation, such as tattooed eyebrows, is a good idea and saves you time.
Women with low eyebrows may be affected by the fact that permanent eyebrows can give them a perfect look without the hassles of shadow and pencil.
But makeup is permanent, not a trouble! Before any decision, the disadvantages and benefits of tattoos and eyebrows, each one should be placed in a weighbridge and be completely matched.

What is a permane
By this series of articles, Beverly Painting will take you through all DIY painting steps from preparation to paint a room including choosing the right paint. In this article we concentrate on paint preparation.
Preparing the paint
So, you have purchased your paint and you want to get stuck in to the residential painting or commercial painting job, but there are a few things you need to do first to ensure a successful painting job.
BLENDING FOR COLOUR
If the job you are working on requires two or three 4 litre cans of paint, mix, or ‘box’, the paint from all the cans together to get a consistent colour. To do this, find a clean container and open all of the paint cans (Make sure you are using right device to remove the lids). Pour half of the paint from the first can into the extra con
+گـــووگـــــلــ+
Look
If you hadOne shotOr one opportunityTo seize everything you ever wantedIn one momentWould you capture itOr just let it slip?

Yo
His palms are sweaty, knees weak, arms are heavyThere's vomit on his sweater already, mom's spaghettiHe's nervous, but on the surface he looks calm and readyTo drop bombs, but he keeps on forgettin'What he wrote down, the whole crowd goes so loudHe opens his mouth, but the words won't come outHe's chokin', how, everybody's jokin' nowThe clocks run out, times up, over, blaow!Snap back to reality, oh there goes gravityOh, there goes Rabbit, he chokedHe's so mad, but he won't give up that easy? NoHe won't have it, he knows his whole back city's ropesIt don't matter, he's dope, he knows that, but he's brokeHe's so stacked that h
1- دوربین مداربسته گنبدی (Dome)

نام این دوربینها از شکل نیم دایره ای پایه ای که دوربین داخل آن قرار می گیرد، گرفته شده است. بدلیل اینکه این دوربینها بیشتر بر روی سقف نصب می شوند، به آنها دوربین سقفی نیز می گویند.
بیشترین کاربرد دوربینهای دام در نظارت و امنیت محیطهای داخلی (Indoor) است. البته با استفاده از کاورهای ضد آب و ضد ضربه، می توان از این دوربینها در فضاهای باز (Outdoor) نیز استفاده کرد.
شکل گنبدی دوربین دام، تشخیص جهت تصویر برداری دوربین را برای ا
   pupils can face numerous hurdles that could prevent them from carrying out their most effective in class. Most mother and father try out to reduce hurdles by functioning with academics to deal with any issues, and by making certain their youngsters get adequate rest and proper diet to accomplish their most effective. But there might be a comparatively new obstacle to learning that oldsters dont have as much control over?aair pollution.New exploration exhibits there are actually invisible environmental variables influencing childrens capacity to do properly in school. Seemingly, air pollution is usually a substantial obstacle to pupil accomplishment, as well as options are not as clear-cut.
PhD Hong Kong and Master\'s studies.offers research and taught postgraduate programmes for
Preparing the paint
So, you have purchased your paint and you want to get stuck in to the residential painting or commercial painting job, 
but there are a few things you need to do first to ensure a successful painting job.

BLENDING FOR COLOUR
If the job you are working on requires two or three 4 litre cans of paint, mix, or ‘box’, the paint from all the cans together to get a consistent colour. To do this, find a clean container and open all of the paint cans (Make sure you are using right device to remove the lids). Pour half of the paint from the first can into the extra
سلام توی این پست میخوام شمارو با انواع حملات فیشینگ آشنا بکنم
کلون فیشینگ (clone phishing)
در این نوع فیشینگ، حمله کننده از یک ایمیل معتبر که قبلا ارسال شده است استفاده می‌کند و محتویات ایمیل و آدرسی که در آن است را به ایمیل دیگری که به سایت مخرب لینک شده است تغییر می دهد. سپس حمله کننده مدعی می شود که لینکی که در این ایمیل وجود دارد در واقع لینک جدید یا آپدیت شده لینک قبلی ست و حتی ممکن است بگوید لینک قبلی منقضی شده است و با این کار عمل فیشینگ را انجا
The engineers at ExpressPCB have assembled a few general rules-of-thumb that can help beginners design their first circuit board. These tips are not specific to using our CAD software, but instead, provide an overview to help explain how to position the components on the board and how to wire them together.Placing ComponentsGenerally, it is best to place parts only on the top side of the board.Continue on Link below:http://pcbdesign.ir/1398/04/12/Tips-for-Designing-PCBs
When placing components, make sure that the snap-to-grid is turned on. Usually, a value of 0.050″ for the snap grid is best for this job.First place all the components that need to be in specific locations. This includes connectors, switches, LEDs, mounting holes, heat sinks or any other item that mounts to an externa
0.2 degrees1 Ångstrøm1,000 Ångstrøm10 tesla4.2 degrees7 degrees77 KelvinAC Josephson effectac-effectacoustic attenuationaluminiumaluminiumaluminiumaluminium oxideanalogy with magnetismantiquarksapproximate the diagonalization of a very large degenerate matrixatomic physicsBardeen-Cooper-Schrieffer theoryBCS wave functionBCS wave functionBCS-theoryBCS-theoryBig Bangbilliardbindingbinding energy independent of the volumeBose-Einstein systems with tuneable Feshbach resonancesbosonsbridgebroken symmetrycharacteristic frequencycharge distributioncharge radiuschesscoherence distancecoherence factorscoherence factorscoherence lengthcoherence lengthcoherent pathscoherent statecollective modes in nucleicomplexcondensatecondensate of neutronscondensation energycondensation energycondensation ene
هر قصّه‌ای از یک جایی شروع می‌شود. داستان ویولت، کلاوس و سانی بودلیر هم از روزی شروع می‌شود که یک روزِ ابری در ساحل، خبر سوختن خانه‌شان در آتش و درگذشت والدینشان را از یک متصدی امور بانکی می‌شنوند؛ مردی به اسم آقای پُو که قرار است تا رسیدن ویولتِ چهارده‌ساله به سن قانونی، حساب و کتاب داراییِ به ارث رسیده‌ و قابل توجه‌شان را نگه دارد و در این چهارسال آن‌ها را به سرپرستی نزدیک‌ترین قیّم‌شان بسپارد. قیّمی که قلّابی از آب درمی‌آید و در اص
بسیاری از خانم ها به لباس پوشیدن خود در بیرون از منزل اهمیت می دهند و هنگامی که به خانه می آیند هر لباسی را به تن می کنند. خوب لباس پوشیدن در خانه را نیز نباید بی اهمیت دانست زیرا خوب لباس پوشیدن در منزل احترام به خودتان است و این کار باعث می شود وضعیت خلق و خویتان التیام پیدا کند و شادتر باشید.
شما با خوب لباس پوشیدن در منزل و اهمیت به خودتان به اطرافیان تان می فهمانید که باید به شما احترام بگذارند و اهمیت دهند و دیگر دغدغه این را ندارید که مهما
?What is Islam
God
in His mercy had sent messengers to convey us, to different peoples,
in different times. Each prophet came with guidance and miracles that
were relevant for his time and for his people, but the message was the
same: That there is only one God and worship is for him alone. This
“Islam” was the religion brought by all the prophets of God. Islam was
the religion of Adam, Noah, Abraham, Moses and Jesus (peace be upon them
all). God has in His Grace, addressed this issue to man in His final
revelation, the Noble Quran.
“Do they seek other than the
religion of Allah? When to him submit all creatures in the heavens and
on the earth; and to him, they shall all be returned (83). Say [O,
messenger]: “we believe in Allah and in what has been sent down to u
ستاره شناسان جزییاتی از سیگنال های رادیویی مرموز که از یکی از کهکشان های دور ارسال شده
است را توسط تلسکوپی در کانادا دریافت کرده و آن را ردیابی نمودند. ماهیت و
منشا دقیق این امواج رادیویی که چیزی مشابه انفجار می باشد ناشناخته است.
در این میان ۱۳ سیگنال رادیویی که امواج مشابهی ارائه می نمایند که به FRB
مشهور هستند، این سیگنال ها نسبت به سایرین غیرمعمول بوده و از منبعی به
فاصله ای در حدود ۱٫۵ میلیارد سال نوری منتشر شده است. این رویداد و چنین
ستاره شناسان جزییاتی از سیگنال های رادیویی مرموز که از یکی از کهکشان های دور ارسال شده است را توسط تلسکوپی
در کانادا دریافت کرده و آن را ردیابی نمودند. ماهیت و منشا دقیق این
امواج رادیویی که چیزی مشابه انفجار می باشد ناشناخته است. در این میان ۱۳
سیگنال رادیویی که امواج مشابهی ارائه می نمایند که به FRB مشهور هستند،
این سیگنال ها نسبت به سایرین غیرمعمول بوده و از منبعی به فاصله ای در
حدود ۱٫۵ میلیارد سال نوری منتشر شده است. این رویداد و چنین س
همانطور که از اسم آن مشخص است استارت آپها
بزرگترین آسیبی که به وارد می کنند نابودی زبان ملی است. فارسی در این سده اخیر
ضربه های زیادی دیده است و هرگاه رهبران جامعه با دلسوزی از این آسیب صحبت می کنند
تا از بین برود ناگهان حفره جدیدی ایجاد می شود و نامهای و لغت هایی وارد می شوند
که آن را بطور کلی محو می کرد. زبان استعماری انگلیسی آنقدر در ایران رسوخ کرده که
بجای زبان فرانسه و آلمانی و حتی روسی و ترکی و عربی خود نمایی می کند. و علت آن
تخم انگلیسی ها
امام جمعه موقت تهران می گوید: این فتنه زود متولد شد! این حرف به معنی آن است که ضد انقلاب سزارین شد! چون چند بار هم سزارین شده، لذا دیگر عقیم می شود، و امکان فتنه جدید را ندارد. خیلی ها حرف رئیس جمهور را باور نکردند، که کار را به شورای امنیت سپرده بود! تا آنها زمان گرانی بنزین را اعلام کنند. اما اگر چنین باشد، یعنی ضد انقلاب برگه خورد. شورای امینت با هدف سزارین کردن ضد انقلاب حامله، این برنامه را کلید زد. و لذا توانست خیلی فوری آن را جمع کند. براساس
دلار های سرگردان که مایه عذاب مردم، و بیماری
اقتصاد ایران شده، باید بین مردم پخش شود، تا اینهمه گرفتاری از بین برود. یعنی
بجای یارانه ریالی یا کالایی، بهتراست عین جنس یعنی دلار مستقیما به مردم داده شود،
تا همه مشکلات حل شود. اول اینکه مردم دلار را ببینند دیگر ساکت می شوند! و
اعتراضی نمی کنند، و نارضایتی ها فروکش می کند. دوم اینکه زحمت دولت برای خرید و
توزیع کالا کم می شود! سوم اینکه قیمت دلار براثر فراوانی عرضه، کاهش می یابد و در
دست همه وجود خ
هر سازمانی برای رهبری، دچار 5مرحله بحران می
شود که، هر کدام راه حل خود را دارد(هرسی بلانچارد). در ابتدا بحران هویت است.
یعنی شناختن و شناساندن خود است، تا مردم سازمان را بشناسند، و بدانند که چه
اهدافی دارد. در سطح جهان، این بحران با بیان شعار های فراملی، قابل حل است. شعار یعنی
بیان هدف با کوتاهترین جمله، بطوریکه عامه فهم باشد. لذا هر مکتب یا مشی سیاسی:
بزرگ و جهانی را میتوان از روی شعار های آن شناخت. بحران دوم بحران سلسله مراتب
است. در ابتدا هواد
ونزوئلا آخرین پایگاهی است که: مرده متحرک
پنتاگون، بر روی آن ادرار می کند! لذا باید مانع این آخرین زور آمریکا هم شد، تا
برای همیشه از دست آن رهایی یافت. گروه ب در امریکا، به رهبری جان بولتون باید
بدانند که: سوراخ به سوراخ رفتن: مانند موشها، آنها را از چنگ گربه عدالت، نجات
نمی دهد. فردی بی ارتش و نیروی رزمی، که هر روز ناقوس ترس را به صدا در می آورد، و
در شیپور جنگ می دمد، باید یک روزی جلوی او و: دیگر جنگ طلبان گرفته شود. متاسفانه
امیدی به سازمان های
برای طرفداران ترسناک که فکر می کنند همه آنها را خوانده اند ، ما لیستی از 21 رمان ترسناک کمتر شناخته شده را برای شما در این فصل تهیه کرده ایم. این همه نوع ترس و وحشت دارد ، از گوری تا مکاب و هر کتاب عملاً منتظر شماست که آن را امسال پاییز انتخاب کنید.
می توان یک لیست عالی TBR را جمع آوری کرد ، به خصوص هنگامی که می خواهید روحیه خاصی را بیرون بیاورید یا در ژانر خاصی کار کنید. شما نمی خواهید که دچار سوختگی شوید ، یا خود را به سمت خواندن بیاندازید ، اما هم

سلام 
*ببخشید این پسته قرار بود نظر دکتر چمران باشه ولی فکر کنم 10%ش نظر ایشون شد بقیش دوباره حرفای خودم شد اون قسمتی که رنگی کردم P:*
برای این پست دوباره بنظرم اون پست 7 Densities of consciousness رو لازمه تا حدی بدونیم. 
به پیشنهاد دردانه - شباهنگ سابق - تورنادوی اسبق! کتاب انسان و خدا ی دکتر چمران رو از این آدرس گرفتم
داشتم مطالعه میکردم و دیدم چه نظر جالبی راجع به خدا داره. 
میگه که خدا تو قرآن به چه شکلی اثبات شده؟ هی داره میگه بابا نگاه کنید آفرینش رو نگ
We all work hard to make our own business. We use our
sweat and all the tears we throw in to create something
extraordinary. Finally, after a hard day or when you are angry on your
keyboard, you might wonder with yourself what the end of the game will end up
with? What are you really looking for? Is there a brilliant neon sign
in the form of the word "exit" that shows your final path and
purpose?
The value of your business
For most businesses, the goal is to ultimately sell this
business to another entrepreneur who wants to profit from its sale. It's
unfortunate that most of us do not even know how much our business value, or
even how it sells it, and sometimes we do not know if it can be sold at
all! We have been focusing our business on the online business for many
years, and we've
Among the sacred books of judaism verses about savior loss distored from enemies. some one know this point from in tense tendency of jews  to savior so that "Harambam from the elders of the Jews said ((any persob of Judism how dosent believe Messiah(savior) or dosent wait for him he is denied excellence of Moses and other prophet of the sons of Israel)) and some one know this point from non in reference of this verses a bout living of Rabbi is and ruller of Judaidm of actor of to be safe from distoration. and some one know this point Miracle from God. what ever the reason result is this in the scared books of Judaism an prophet of the sons of Israel we can see a lot of verse a bout apocalypse and sign of reappear of savior ad in some book like Zabur this verse come to one third. some of t
سلام

بعضی وقتا سعی میکنم تو ذهن بقیه برم و ببینم چجوری فکر میکنن. این باعث میشه که زندگی رو سعی کنم از دیدگاه اونا ببینم.
یکی از بهترین آدمایی که میتونم تو ذهنشون برم، خودم هستم. خودم تو گذشته. چون یه بار تو ذهن خودم بودم. 

یکی از شخصیت های جالبی که تو دنیامون پیدا میشه، شخصیت هایی هستن که به شدت مذهبی هستن. این آدما اعتقادشون اینه که توی یک کشتی هستن که اگه مردم گناه کنن، در واقع این کشتی رو دارن سوراخ میکنن و همه با هم غرق میشن. تفکر جالبیه.

Hair
Transplant in Iran
It’s
time to stop being bald by making a bold decision!
We help you have an unforgettable hair transplant experience in Iran.
With
advanced hair transplant techniques, short recovery periods, and best possible
results, Iran stands out as a reliable hair transplant destination. If you’re
suffering from hair loss, choose
our clinic to plant your hair. our health care is excellent and the prices are
very affordable and cheap. I and the hair transplant team , we will treat your
hair effectively and treat your baldness.

Why
do we transplant hair in  Iran?
Hair
transplant is much in demand in Iran and this has enabled Iranian hair
transplant surgeons to build on their experience and expertise in this
procedure. Also, the highly affordable hair costs of hair

Hair
Transplant in Iran
It’s
With

Why
Hair

Hair
Transplant in Iran
It’s
With

Why
Hair

Hair
Transplant in Iran
It’s
With

Why
Hair
این رپکن با استفاده از صدای اسلحه ، جیغ و فریاد و تکنیک های عربده کشی به شدت نه تنها عرصه ی موسیقی رپ و هیپ هاپ ایالات متحده آمریکا را درنوردیده بلکه می توان او را در دسته رپکن های گنگستا پدیده ای متفاوت در سطح جهانی نامید . تکاشی سکس ناین با درگیری با دگیم یکی از رپکن های بزرگ آمریکای به اوج شهرت رسید  . تکاشی در سبک گنگ میخواند و از مشهورترین آهنگهایش می توان به KOODA و Billy و FEFE و BEBE و  GUMMO  و  TATI  و STOOPID  و Scum life  و Boozo و  Dummy  و Blood Walk  وWAKA اشاره کرد

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها